loading...

آموزش کامپیوتر و نرم افزار های آفیس.

آموزش کامپیوتر، ورد،تایپ، و مطالب مرتبط

بازدید : 461
شنبه 9 اسفند 1398 زمان : 17:39

سربرگ در ورد قابلیت بسیار شگفت انگیزی است که می‌توانید به وسیله آن سندهای ورد بسیار پر کاربرد را طراحی نمایید. سربرگ یا header به بخش بالایی سند گفته می‌شود که اغلب می‌توان اطلاعات بسیار مفیدی را که لازم است خواننده ببیند، در آن بصورت کامل درج نمود. این سربرگ در مایکروسافت ورد با توجه به نوع سند می‌تواند طرح‌های متفاوتی داشته باشد. در پایانامه‌های علمی‌معمولا سربرگ به عنوان پایانامه و نویسنده آن اختصاص داده می‌شود. در سربرگ‌های اداری اطلاعات بسیار جامعی در مورد سازمان مورد نظر از جمله لوگو سازمان در آن قرار داده می‌شود. در نوشتن نامه‌های اداری طرح سربرگ متفاوت خواهد بود.

آموزش نصب چند اکانت تلگرام در کامپیوتر به صورت تصویری
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 52
  • بازدید کننده امروز : 53
  • باردید دیروز : 16
  • بازدید کننده دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 1173
  • بازدید کلی : 13238
  • کدهای اختصاصی